Vyrábajú na Slovensku, lebo sa im to oplatí. Do tohto jednoduchého konštatovania prezidenta Matador Group Štefana Rosinu možno skryť celé vysvetlenie, prečo keď sa mnohé európske automobilky až na výnimky potácajú v problémoch, slovenské fabriky ťahajú makročísla krajiny nahor. Tento muž vie, o čom hovorí. Spolu s bratom Miroslavom prebrali v roku 2000 Matador ako výrobcu pneumatík, ktorého roky viedol a neskôr spoluprivatizoval ich otec Štefan Rosina starší. Neskôr si vyhliadli ako produkt inú časť auta a vstúpili do výroby lisovaných a zváraných autodielcov. Využili na to peniaze z predaja gumáriny nemeckému Continentalu. Dnes sa podnikanie Matadoru Automotive stabilizovalo a je najsilnejšou firmou v brandži s domácimi vlastníkmi. No hoci je automotive na Slovensku podľa Š. Rosinu dobre vybratý biznis, rozvojové plány skupiny nie sú iba o autách.
Aké časy prežíva európsky automobilový priemysel, ktorého je Matador Automotive súčasťou?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?