Január 2019, Bratislava, výstavisko Incheba. Na veľtrhu cestovného ruchu sa kraje a regióny snažia s väčšou či menšou mierou tvorivosti zaujať návštevníkov. Len expozícia Slovenska z dielne ministerstva dopravy akoby si pomýlila storočie. Tmavomodré kvádre, kancelárske stoličky. O tom, že ste v roku 2019, vypovedajú len veľkoplošné obrazovky.

Akoby chcel tento prípad prezentácie potvrdiť rukolapne to, čo reportérka TRENDU počúvala pri rozhovoroch s ľuďmi z turistickej brandže na margo (nielen) propagácie Slovenska. Tak zle ako teraz ešte nebolo.

Slovensko ako neznáma krajina

V posledných týždňoch sa slovo podpora turizmu skloňuje častejšie. Politici aj médiá ju spomínajú najmä v súvislosti so zavedením rekreačných poukážok ako nástroja na podporu domáceho turizmu.

Pri pohľade na štatistiky je jasné, že to nie je počet domácich turistov, kde Slovensko najviac zaostáva. 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa