Ľudový, veľký a prvý v brandži. Postupnosť stratégie zvolená manažérmi nemeckej skupiny Volkswagen (VW) mieri do finále. Tento výrobca prvého ľudového vozidla na starom kontinente sa od roku 1938 prepracováva systematicky na pozíciu svetovej automobilovej jednotky. Z povojnových niekoľko desiatok tisíc sa dostal k produkcii miliónov automobilov ročne. Po kraľovaní na európskom trhu zostala vedeniu automobilky celosvetová výzva vybojovať so značkami VW, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda, Scania a Porsche globálny trón v brandži. Do roku 2018 chce tak ročne vyrábať desať miliónov automobilov. Zosadeniu sa bude brániť japonská Toyota Motor, ktorá prevzala žezlo po americkej General Motors.
Kroky k primátu
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?