REKLAMA Plánovaná fúzia reklamných gigantov Publicis a Omnicom môže mať vplyv aj na slovenský trh. Obe siete tu majú po dve mediálky (tržby za rok 2012 spolu 69,5 milióna eur). Šéf Starmedie Braňo Polák predpokladá, že agentúry budú spolu objemovo jednotkou na trhu. Starmedia spolu so ZenithOptimediou patrí k Publicisu na základe afilačných zmlúv, vlastníci sú lokálni. Naopak, agentúry OMD a PHD priamo spadajú pod Omnicom. Spolumajiteľ agentúry Wiktor Leo Burnett (patriacej tiež do skupiny Publicis) Richard Hudec je presvedčený, že na Slovensku nevznikne nová spoločná entita Publicis Omnicom, ale všetky siete a značky si na trhoch uchovajú samostatnosť.
ECB pristúpila k ďalšiemu zníženiu úrokových sadzieb
Banka počíta s pokračujúcim znižovaním sadzieb, rozsah ale bude závisieť od vývoja inflácie