Facebook má na Slovensku pol druha milióna užívateľov a stal sa osobitým svetom, ktorý žije podľa vlastných pravidiel. Firmy, médiá a agentúry neustále skúšajú, ako sem preniknúť a využiť sociálne siete na komerčnú komunikáciu. O výsledkoch svojich on-line experimentov diskutovalo uplynulý týždeň v bratislavskom hoteli Holiday Inn takmer dvesto účastníkov TREND konferencie Internet a reklama. Sústredili sa aj na neprebádané možnosti on-line komunikácie, ktoré ponúka internet v mobiloch a smartphonoch či najnovšie v tabletoch.

Generálnym partnerom TREND konferencií v tomto roku je Tatra banka, generálnym reklamným partnerom konferencie Internet a reklama bola spoločnosť Akzent media, reklamným partnerom TNS SK.

Reklamné experimenty v on-line svete

Reklamné experimenty v on-line svete

Reklamné experimenty v on-line svete

Reklamné experimenty v on-line svete

Reklamné experimenty v on-line svete

Reklamné experimenty v on-line svete

Reklamné experimenty v on-line svete