Do slovenskej obchodnej siete sa už dostávajú výrobky Pepsi s novým korporátnym logom a etiketami. Nový obal sa už dostáva k zákazníkom, no súvisiaca kampaň ešte neodštartovala. Pre Slovensko ju má robiť česká pobočka Mark BBDO, ale ako povedala manažérka agentúry Mirka Korbelová, reklamná podpora pre náš trh zatiaľ potvrdená nie je. Ak bude, pôjde pravdepodobne o spoty s futbalovou tematikou. Aj keď v súvislosti so štartom kampane Pepsi sa spomínal február, v susednom Česku sú podľa M. Korbelovej nadlinkové aktivity naplánované až od mája. „Pracujeme na lokálnej aktivácii témy Refresh Your World,“ spresnila. Na Slovensku Pepsi nepatrí medzi topinzerentov, podľa monitoringu TNS SK minulý rok nefigurovala medzi päťsto najväčšími zadávateľmi reklamy. Konkurenčná Coca-Cola Slovakia obsadila 17. miesto. Kofola skončila dvadsiata ôsma. Nadlinkovú propagáciu Pepsi vidno na Slovensku predovšetkým v kine. Od nového roka začala Pepsi v Európe so zmenou loga, etikiet na fľašiach a postupne vynoví reklamné nosiče a predajné miesta. Najvýraznejšou zmenou prešlo logo firmy – agentúra Arnell Group ho prerobila na „smajlíka“. Nový dizajn sa týka všetkých európskych trhov a sprevádzať ho má masívna reklamná kampaň. Svetová dvojka v predaji kolových nápojov dúfa, že nový dizajn jej pomôže prilákať na svoju stranu zákazníkov, o ktorých bojuje proti svojmu najväčšiemu konkurentovi – spoločnosti Coca-Cola. Viac informácií o rebrandingu Pepsi v Európe.