Pomaly sa končiaca prvá dekáda 21. storočia bola pre mnohé printové médiá jedna veľká sínusoida. V prvej polovici desaťročia sa tituly mohli tešiť z rekordnej predajnosti. Zlom prišiel v rokoch 2006 a 2007. Posilňovanie vplyvu internetu a vyostrená konkurencia viedli k neudržateľnosti dosiahnutých výšok. Posledný rok bol pre viaceré médiá traumatický – čísla predajnosti boli rekordné, ale v negatívnom zmysle. Zvýšená opatrnosť spotrebiteľov pri výdavkoch tento trend len posilnila.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa