Prakticky všetci prevádzkovatelia servisných centier na Slovensku vlani naberali ľudí. Hoci v rámci vnútornej štruktúry niektorých firiem sa stavy medziročne aj znižovali. No v zásade sa centrám darilo. TREND na základe údajov, ktoré mu poskytli vybraní prevádzkovatelia, usudzuje, že počet pracovníkov v slovenských servisných centrách v minulom roku narástol o jednu desatinu. A odhaduje, že tento typ biznisu dával koncom decembra robotu 13- až 14-tisíc ľuďom.

Najväčší prírastok zaznamenal Slovak Telekom, keď firma zlúčila call centrá pre svoj fixný a mobilný biznis. Pracovisko tak zabezpečuje starostlivosť o zákazníkov oboch telekomovských značiek, T-Com aj T-Mobile. Integračný projekt stále prebieha – presahuje horizont roku 2011 – a jeho výsledkom bude zrejme istý pokles počtu pracovníkov v call centre.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa