Vlaňajšia jeseň po prvýkrát jasne signalizovala, že časy tvrdého boja o klientov v povinnom zmluvnom poistení sú preč. Kampaň bola menej nápadná, zapojili sa do nej prakticky len veľkí poisťovatelia a ani oni nezdôrazňovali v prvom rade cenu, ale dodatočné služby, ktoré ich klient k zákonom nastavenému produktu získa.

Najčastejšou službičkou zadarmo je asistencia – poisťovne ju tak či tak poskytujú v havarijnom poistení, a tak len využívajú už existujúcu infraštruktúru. Začína sa plniť to, o čom sa dlho len hovorilo: poistenie áut, hlavne zákonné, sa dlho malo stať akousi nohou vo dverách – pritiahnuť klientov k iným poistným produktom, ktoré sú ekonomicky pre poisťovňu zaujímavejšie.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa