Snom každého organizátora diskusií je takéto publikum – ktoré diskutuje dokonca viac ako sami panelisti, povedal v záverečných poznámkach k prvému TREND Business Brunchu šéfredaktor TRENDU Pavol Suďa (na pravom obrázku vpravo). Priaznivcom TRENDU ešte do minulého týždňa chýbal formát, v ktorom by mali príležitosť stretnúť sa odborníci a mienkotvorné osobnosti slovenského hospodárstva a biznisu a rozdebatovať si niektorý z aktuálnych hospodárskych problémov. Minulý utorok však v Hoteli Sheraton v Bratislave vznikla ďalšia nová tradícia. Diskusné podujatia tohto cyklu sa budú organizovať 3- až 4-krát ročne. Prvou témou bolo zvyšovanie energetickej efektívnosti firiem. Diskusiu moderoval Karel Hirman zo Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry, do panela zasadli Dušan Randuška (SPP), Roman Kalužný (Shell Energy Europe), Miroslav Kučera (Združenie priemyselných odberateľov energie), Miroslav Kulla (VSE Košice), Vladimír Jacko (U.S. Steel Košice) a Martin Hrežo (Deloitte Slovensko). Prvý TREND Business Brunch uviedli do života Vladimír Masár, prezident Deloitte Slovensko, ktorý je patrónom projektu (na obrázku počas príhovoru), a Oliver Brunovský, konateľ TREND Holdingu (vľavo).

Prvý TREND Business Brunch

Prvý TREND Business Brunch