Pre akciový svet je to niečo ako olympiáda. Primárna emisia akcií Facebooku, najväčšej sociálnej siete na svete, môže pamätníkom pripomínať hystériu z konca 90. rokov, keď na amerických trhoch vrcholila technologická bublina. Samotný príchod Facebooku na burzu však nebude znamenať štart novej módnej vlny z Wall Streetu. Tá už žije vlastným životom niekoľko mesiacov. Jej súčasťou sú internetové projekty, ktoré s Facebookom nemajú spoločné vôbec nič. Napríklad populárny zľavový server Groupon alebo Angie’s List, virtuálny domov recenzií a odporúčaní na všetky druhy prác a služieb, ktoré môžete v domácnosti potrebovať. Samostatnou kategóriou sú potom firmy, pri ktorých je zmienka o Facebooku prakticky nevyhnutná. Napríklad Zynga.

Vyhadzovaný zamestnanec

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa