Exemplár, ktorý sa chystám vyskúšať, poháňa výkonovo skromnejší z dvoch vznetových štvorvalcov (110 kW/150 k, respektíve 140 kW/190 k). Predáva sa aj benzínový derivát 2,0 TSI (140 kW/190 k). V tandeme pracuje dvojspojková prevodovka DSG a tá posiela krútiaci moment výhradne na predné kolesá.


Stávka na prvý dojem


Skôr ako sa usadím za volantom, chvíľu obdivujem atraktívne formované kreslá zaodeté v béžovej koži. Viem si však predstaviť, ako často by som ich musel dávať ošetriť, aby vyzerali stále tak skvostne.

Asi by som ani tú fajnovú kožu nebral – hlavne preto, že nie je perforovaná. Ale uznávam, prvému dojmu ťažko odolať. Nastaviť si správnu polohu za volantom pri plnom elektrickom servise – žiadny problém. Keby sa dalo ešte predĺžiť sedák, nemal by som čo dodať. Elektronický prístrojový štít je pre mňa v Kodiaqu novinka.

Chválim ho za to, že si môžem meniť jeho vzhľad a obsah podľa potreby a do popredia si „vytiahnuť“ parametre jazdy, ktoré najviac sledujem, alebo mapu navigácie.

Ctí ho aj moderná grafika. Len mi trochu prekáža, že je orientovaný kolmo na smer jazdy a nie na moje oči, že mu chýba hĺbka zobrazenia, a keď mienim vynulovať spotrebu, musím vstúpiť do nastavení v rámci informačného systému prostredníctvom centrálneho dotykového displeja. Ten má bezchybnú reakciu na dotyk, ani po dlhšom používaní nie je „zacapkaný“ a rozlíšenie obrazu 360-stupňového kamerového systému je v poriadku tiež.

Ešte keby som sa mohol v

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa