Pre vydavateľov je príchod tabletov na čele s iPadom nová príležitosť, na ktorej môžu napraviť všetko to, čo pokazili na internete. Tabletové verzie mnohých (zahraničných) magazínov sú od samého uvedenia tabletu od Applu profesionálne prispôsobené produkty maximálne využívajúce možnosti zariadenia. A najmä, za časopismi a novinami pre iPad je od začiatku aj biznis model. Vydania sa dajú iba kupovať, zväčša za takú istú cenu ako tlačená verzia. Predaj je však iba polovica rovnice. Aby digitálne vydania printov mali želaný ekonomický prínos, musí sa na nich predávať aj reklama. Predaj tabletových vydaní je z pohľadu čísiel stále zanedbateľný, no zahraničné, ale aj slovenské mediálne domy už uvažujú, ako pre inzerentov zliať čísla predajnosti papierových a digitálnych vydaní do jednej množiny.

Iniciatívne riešenie

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa