Médiá sú posadnuté Facebookom a Twitterom a vydavatelia akceptujú, že digitálne a sociálne médiá sú práve tá cesta, ktorou sa musia vydať. No nie vždy to je pravda. Minulý týždeň to zástupcom vydavateľstiev z celého sveta na konferencii Svetovej asociácie novín na Malte vysvetľoval konzultant Eamonn Byrne, ktorý vo Veľkej Británii radí printom aj vysielateľom pri hľadaní obchodných riešení. „Nie z každej módy sa nakoniec stane aj trend. A nie každý trend musí byť módny,“ hovorí E. Byrne v súvislosti s diskusiou o slabnúcej pozícii printov v digitálnej ére.
Viac ako Big Mac
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?