Slovenskému leteckému trhu už počas druhej sezóny diktovala cudzina. Po krachu SkyEurope Airlines v pravidelnej doprave z Bratislavy vyše deväťdesiat percent cestujúcich vozí írsky Ryanair. V charterovej zasa po krachu Seagle Air a Air Slovakia vyše tri štvrtiny slovenská organizačná zložka Travel Service. Paralyzovaná domáca scéna hrala marginálnu úlohu. V pravidelnej doprave lietali Danube Wings už iba medzi Košicami a Bratislavou a v lete do chorvátskych prímorských destinácií. V nepravidelnej vládla unikátna situácia. Dvojkou s niečo vyše tridsiatimi tisícmi cestujúcich bola staronová spoločnosť s novým menom SAM Air. Do Central Charter Airlines Slovakia, bratislavskej dcéry transformovanej ostravskej spoločnosti CCA, totiž vstúpil blízkovýchodný kapitál, preto zmenila názov na Sayegh Aviation Europe a pred verejnosťou vystupuje pod jednoduchším obchodným menom Sam Air.

Zástupcovia

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa