Pri výbere nového auta veľká časť potenciálnych zákazníkov považuje za rozhodujúce kritérium cenu. Čo vlastne vyjadruje?

Výrobca auto vyrába podľa toho, ako si ho marketingovo vymyslel. To znamená stanovil si, kam ho mieni v hierarchii značiek, typových radov a trhových segmentov zaradiť, a stanovil si cieľovú skupinu, ktorú má osloviť. Automobilky, to sú dnes montážne fabriky nadviazané na sieť dodávateľov, ako sú napríklad Bosch, Hella, Johnson Controls a podobne. Tí majú, povedzme, päť zásuviek kvality. Keď sa automobilka rozhodla, že bude robiť trebárs prémiové auto orientované na luxus a bezpečnosť, siahne po prvkoch bezpečnosti a komfortu v tom najvyššom priečinku dodávateľa.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa