Lenže toto majestátne SUV má pohotovostnú hmotnosť na úrovni 2,5 tony a nepomerne väčší odpor vzduchu. Prejaví sa to negatívne, alebo sa netreba báť prechodu z radu 7 do sféry pôsobenia X7?
Popiera fyziku
Aby človek dokázal pochopiť, o akom aute píšem, treba poznať jeho parametre. Veľkosť či hmotnosť sme si už definovali, teraz je čas na jeho pohonné ústrojenstvo. Pod kapotou pracuje dieselový radový trojliter so šiestimi valcami, ktorý nesie prívlastok quadturbo. V praxi to znamená, že tento agregát dopuje štvorica turbodúchadiel, ktoré prispievajú k jeho masívnemu krútiacemu momentu. Cifru 760 Nm treba brať vážne.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?