Digitálny svet môže vytlačiť klasických predajcov áut. S takzvanými virtuálnymi showroomami a nákupom vozidiel online sa totiž začína trhať vrece a nielen najväčšie automobilové značky na trhu sa čoraz viac prikláňajú k novému celosvetovému trendu.
Top v automotive: Volkswagen stojí, Hella bude francúzska a Toyota má nový plán
Nielen pre pretrvávajúcu neistotu z pandémie, ale aj pre lepšie komunikovanie nových technologických trendov im to dáva omnoho väčší ekonomický zmysel. Nižšie náklady na predaj vozidla a vyššie predajné marže nevylučujúc.
Pre kamenných predajcov vozidiel je to po dlhom čakaní a mesiacoch zavretých prevádzok ďalšia rana koronakrízy, ktorá im výrazne skomplikuje život a môže ich dokonca dostať na kolená.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?