Silné domáce firemné značky budujú krajine dobré meno spontánne a účinnejšie než drahé kampane. Takto komunikoval uznávaný expert na brandy krajín Simon Anholt svoj pohľad na to, ako môžu byť firmy užitočné svojej domovine. A prečo sú jej prospešné dva razy. Priamo budujú ekonomiku a nepriamo pomáhajú krajine uplatniť sa cez imidž aj na iných trhoch a v iných odvetviach.
Prospešné ekonomike, no so zanedbateľným vplyvom na imidž krajiny sú pobočky globálnych mien biznisu. Pretože sa viažu na vnímanie domovskej krajiny. Preto bude Porsche aj na terénny Cayenne, z veľkej časti vyrobený v Bratislave, s národnou precíznosťou dávať pečiatku Made in Germany. Preto budú Samsung či Kia aj so silnou výrobou na Slovensku stále obrazom juhokórejskej tvorivej dravosti.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?