Stačí si otvoriť Facebook a vidíte to. Aj váš „feed“ je určite plný fotografií kamarátov a známych, ako si v kruhu blízkych užívajú spoločný čas. Teraz, v období dovoleniek, je prúd snímok relaxačných zážitkov a dobrej nálady ešte bohatší. Medzi najčastejšie motívy patrí fotka vyložených nôh na pláži s oroseným drinkom v dosahu. Ľudia nielenže chcú ukazovať, ako strávili príjemný čas, ale takéto posty majú aj najväčší ohlas v ich sociálnom okolí.
V oveľa menšej miere sú zastúpené príspevky, v ktorých by sa používatelia chválili nejakými vecami – napríklad novým autom, domom či hodinkami. Zdá sa, že aj dianie na sociálnych sieťach potvrdzuje silnejúci trend – a to, že ľudia sa menej zameriavajú na materiálne veci a viac času i peňazí investujú do zážitkov. Čo je za tým? A je to naozaj tak?
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?