Je to presne rok, čo americký internetový gigant Google ohlásil svoju predstavu o expanzii na ďalší displej ku. Po počítačoch a mobiloch sa chcel dostať aj na televíznu obrazovku prostredníctvom projektu Google TV. Myšlienka dávala zmysel. Používatelia beztak strávia hodiny sledovaním videa na serveroch ako YouTube, tisícky klipov majú na webe aj spravodajské servery a televízni vysielatelia. Ak by to technológia zjednodušila, masy by ich mohli pozerať aj na TV prijímačoch. Google TV sa však rozbehnúť nedarí. Tak ako sa to Google dlho nezvládal v prípade hudby či kníh, ani pri televíznom obsahu nenachádza internetová firma nadšenie majiteľov práv, ktorí nechcú stratiť kontrolu nad zárobkami z online videa.
Státisíce na webe
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?