Fanúšikov videozábavy musel minuloročný veľtrh spotrebnej elektroniky CES v Las Vegas riadne navnadiť. Práve na tomto podujatí odštartoval nový segment trhu – 3D televízory. Do leta mali v predaji aspoň jeden takýto model všetky svetové značky. No kto trendovej novinke neodolal, obzvlášť na Slovensku, mohol byť skôr sklamaný. Najmä preto, že kvalitné 3D filmy na Blu-ray diskoch so slovenskými alebo českými titulkami či dabingom si mohol kúpiť presne tri. A ani v zahraničných obchodoch to nebolo o nič lepšie. Čo sa za uplynulý rok zmenilo? Nastal už správny čas na investovanie do LCD alebo plazmy s nálepkou 3D?

Dve percentá

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa