Je to už viac ako rok, čo mladoboleslavská automobilka vyrukovala s prvým SUV. Svojmu kompaktu naordinovala päťmiestnu karosériu typu kombi, alternatívny pohon 4 x 2, resp. 4 x 4 a k tomu repertoár šiestich štvorvalcových prepĺňaných motorov. Kým benzín spaľuje trojica – 1,2 TSI (77 kW/105 k), 1,4 TSI (90 kW/125 k) a 1,8 TSI (118 kW/160 k), naftu tankuje taktiež trio, ale s jednotným zdvihovým objemom 2,0 TDI a rozdielnym maximálnym výkonom – 81 kW (110 k), 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k). TREND len nedávno otestoval najvýkonnejší zo zážihových derivátov 1,8 TSI a dnes prinášame hodnotenie jeho výkonového protipólu 1,2 TSI.
Konkurenčné výhody
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?