Hotelový biznis na Slovensku chradne. Hostí je čoraz menej, ceny za izby sa musia znižovať, napriek tomu vyťaženosť klesá. Ako-tak sa držia Tatry, ešte horšie ako vlani je na tom Bratislava. Napriek oslabeniu záujmu hostí otvorili tento rok v hlavnom meste dva luxusné hotely Sheraton a Kempinski, v celom meste by v rokoch 2009 až 2011 malo pribudnúť približne dvetisíc izieb. Niektoré menšie hotely sú na predaj, ďalšie sa ani neotvorili, iným hrozí zatváranie. Hotelieri vkladajú nádej do oživenia hospodárstva a budúcoročných majstrovstiev sveta v hokeji.
Napriek všetkému sa stavajú ďalšie hotelové budovy. Najmä pre zahraničné siete, ktoré chcú byť prítomné v každom hlavnom meste Európskej únie a veria, že ho vyťažia. No hotely sa v krajine budú stavať najmä tam, kde hostia budú mať čo robiť. Pri zábavných parkoch, vodných atrakciách a kúpeľoch. Svetoznámych turistických lákadiel je na Slovensku poskromne a ani tie sa expertom na marketing cestovného ruchu nedarí spropagovať tak, aby sa k nim hrnuli davy turistov.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?