Nielen autori známeho bestsellera Mavericks at work tvrdia, že biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. Staré osvedčené metódy už úspech nezaručujú, naopak firmy, ktoré ešte nedávno všetci považovali za čudné či opovážlivé, zaznamenávajú výrazný úspech. Aj za takýmito firmami však stoja v prvom rade ľudia, v tomto prípade často ľudia veľmi zvláštni – maverici. Slovník ich definuje ako neobyčajné osoby, ktoré majú odlišné nápady a spôsoby správania oproti iným ľuďom a sú často veľmi úspešní. Nielen o nich a ich firmách je kniha, ktorá neinformuje len „ako na to“, ale aj „čo ak“. Rovnako nie je o najlepších praktikách súčasnosti, ale o budúcich praktikách – predstavuje súbor prehľadov a prípadových štúdií, ktoré prezentujú biznis plán 21. storočia, nový spôsob, ako viesť, súťažiť a víťaziť. Nejde o návody, ktoré sa dajú jednoducho aplikovať v praxi, ide o kladenie otázok, prehodnocovanie a posúdenie situácie z najrôznejších uhlov.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa