Hoci TREND hovoril s Adrianom van Hooydonkom ešte predtým, šéf dizajnu skupiny netajil, že nejde o ústup od charakteru značky, ale pokračovanie vývoja. Ním si firma udržiava konkurencieschopnosť a pripravuje si pôdu na využitie moderných technológií. Nielen BMW, ale aj dva britské brandy skupiny Rolls-Royce a Mini uvádzajú na trh novinky, o akých by pred pár rokmi nik ani neuvažoval. Rozširovať ponuku je však podľa A. van Hooydonka z hľadiska ekonomiky firmy lepšie, než len skúšať predávať viac kusov aktuálnych produktov.

Na prácu snov netreba motivovať

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa