Napríklad cez vlastný iPad môžu večer v pohodlí obývačky odpovedať na maily, ktoré nestihli vybaviť cez deň. Alebo v rámci home officu na domácom pécečku popracovať na prezentácii, ktorú si stiahnu z firemného servera.

Nejde o úplnú novinku. O tomto koncepte sa hovorí už viac rokov a tak, ako mnohé iné v ítečkárskej sfére, má vlastnú skratku, BYOD. Znamená to Bring Your Own Device a aj v slovenskom preklade to výnimočne vcelku po lopate naznačuje, o čo ide: Prines si vlastné zariadenie. Analytici sú konceptom BYOD nadšení, predpovedajú mu raketový vzostup. Zaujal aj firmy. No tie, po prvotnej eufórii, prehodnocujú aj jeho slabšie miesta.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa