Možno viacerí koketujú s myšlienkou začať takto podnikať, ale nevedia sa rozhodnúť. To určite nie je prípad najväčšej domácej gastroskupiny Medusa Group, ktorá historicky prvýkrát v tomto roku hľadala partnerov na rozvoj pubového konceptu Klubovňa.
Do regiónov s Klubovňou
Hľadala a pravdepodobne aj našla. Primárne sa Medusa Group bude sústreďovať na prevádzky v Bratislave a v blízkom okolí, na zaujímavé príležitosti v regiónoch chce reagovať práve cez franchising. Ako pre TREND objasnila hovorkyňa skupiny Tamara Pavelková, išlo o zaujímavý koncept pre zákazníkov, majiteľov i profesionálnych gastronómov.
„Objavili sme množstvo perspektívnych miest. Aktuálne prebiehajú rokovania s finálnymi záujemcami, ktorým sme pripravení v prípade podpisu zmlúv poskytnúť potrebné know-how a komplexnú podporu.“
Úspech bez driny nefunguje
Ako vypracovať vzorovú zmluvu o
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?