Tesco má náskok
Britský obchodný reťazec v októbri 2012 spustil na Slovensku v tom čase úplnú novinku – online potraviny. Takmer o sedem rokov neskôr Tesco hovorí o úspechoch a rastúcom dopyte. Firme vlani mierne klesli tržby a v zisku ju predbehol nemecký Lidl, no z hľadiska čoraz väčšieho dopytu po pohodlných nákupoch by práve e-shop mohol postrčiť Tesco dopredu.
„Online ponuka produktov sa pohybuje okolo dvoch percent na rozdiel od Spojeného kráľovstva. Tam je to už okolo desať percent. Vidíme však, že v budúcnosti sa tieto percentá budú pohybovať ešte vyššie,“ vyjadril sa pre denník Pravda generálny riaditeľ spoločnosti Tesco pre strednú Európu Matt Simister.
Počet zákazníkov elektronických obchodov s potravinami na Slovensku rastie oproti iným stredoeurópskym trhom
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?