Tesco má náskok

Britský obchodný reťazec v októbri 2012 spustil na Slovensku v tom čase úplnú novinku – online potraviny. Takmer o sedem rokov neskôr Tesco hovorí o úspechoch a rastúcom dopyte. Firme vlani mierne klesli tržby a v zisku ju predbehol nemecký Lidl, no z hľadiska čoraz väčšieho dopytu po pohodlných nákupoch by práve e-shop mohol postrčiť Tesco dopredu.

„Online ponuka produktov sa pohybuje okolo dvoch percent na rozdiel od Spojeného kráľovstva. Tam je to už okolo desať percent. Vidíme však, že v budúcnosti sa tieto percentá budú pohybovať ešte vyššie,“ vyjadril sa pre denník Pravda generálny riaditeľ spoločnosti Tesco pre strednú Európu Matt Simister.

Počet zákazníkov elektronických obchodov s potravinami na Slovensku rastie oproti iným stredoeurópskym trhom 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa