V potravinárskom biznise napriek kríze ľudia nezačali menej jesť. A tak sa aj obchodné reťazce ďalej predháňajú v plánoch na budovanie nových predajní. I keď už netlačia na pílu s väčšími supermarketmi či hypermarketmi, lebo priestor s nimi sa už nasýtil. Skôr chcú budovať menšie predajne vnútri sídlisk.


No kríza potravinárstvo úplne neobišla. Potraviny na Slovensku kryjú dosť vysoký, zhruba štvrtinový podiel výdavkov domácností, a tak ľudia šetria aj pri ich nákupe. Slováci si počas krízy plnia košíky väčším množstvom menej kvalitných potravín na úkor odbytu drahších, značkových.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa