Minuloročná komunikácia v rámci segmentu úverov na bývanie odzrkadľovala náladu trhu. Banky zdôrazňovali, že klienti potrebujú stabilného partnera. Najmä v čase správ o krachujúcich bankách a vyľudnených, hypotékou zaťažených domoch v zahraničí. Tento rok viaceré banky lákajú na úvery metódami, ktoré používali aj pred krízou.
V komunikácii sa postupne vracajú k odľahčenému tónu. V májovej Kampani mesiaca týždenníka TREND a servera Mediálne.sk porota spomedzi piatich kampaní ocenila najviac tú, ktorá úver na bývanie predávala s humorom a nadhľadom. Víťaznú kreatívu mala Prvá stavebná sporiteľňa od agentúry Respect APP.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?