Dlhoročný šéf Baliarní obchodu Poprad Viliam Matušek, ktorý v podniku pracoval už za socializmu a neskôr ho spolu s manažérmi a zamestnancami sprivatizoval, si z mladších členov rodiny vybudoval takmer celý manažment. Len ekonomickou riaditeľkou najväčšieho tuzemského predajcu káv a čajov zostáva jedna prednovembrová kolegyňa. Výrobným riaditeľom je jeho synovec a dcérsku odštepnú fabriku na čaje v Spišskej Belej vedie ďalší synovec. Najviac sa producent kávy už pár rokov opiera o oboch synov. Starší Igor je obchodným a mladší Viliam marketingovým riaditeľom.

„Pôvodne som chcel synom len ukázať, ako funguje firma. Išlo mi o ich prax. Dnes som rád, že tu sú. Biznis je teraz taký náročný, že keby mi nepomáhali, asi už sám skončím,“ hovorí V. Matušek.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa