Spoločnosť dm drogerie markt v spolupráci so Slovenským Červeným krížom (SČK) a značkou Pampers spoločnosti Procter & Gamble pripravila v tomto roku pre svojich zákazníkov, členov jej vernostného programu, ďalšiu z kampaní, ktorá je tentoraz určená na podporu detí z rodín v hmotnej núdzi. Cieľom projektu je pomôcť rodinám s deťmi zo sociálne slabších rodín. Zákazníci môžu podporiť deti prostredníctvom darovania bodov cez terminál v ktorejkoľvek dm predajni. Budú si môcť vybrať z dvoch možností, a to buď poskytnutia 30 bodov, čo zodpovedá dennej zásobe plienok, alebo 200 bodov, čo zodpovedá týždennej zásobe plienok pre dieťatko z vybranej rodiny. Body je, samozrejme,
možné darovať aj viackrát. Do projektu bude vybraných 120 rodín, podľa celkového počtu pobočiek, ktorý plánuje mať dm drogerie markt otvorené na Slovensku do konca tohto roka. Výber rodín zabezpečuje SČK tak, aby každej jednej predajni dm prislúchala jedna v jej okolí, čím príslušná predajňa prevezme nad ňou pomyselný patronát. Na obrázku Marián Záhorec z SČK a Martina Zaicová z dm drogerie markt s poukážkami, ktoré budú počas roku dostávať určené rodiny.