Udalosťou roka v telekomunikačnom sektore bola bezpochyby integrácia T-Mobilu do Slovak Telekomu. Hoci išlo vlastne len o formálne spojenie dcérskej firmy s materskou, ktorej zmyslom bolo, ako to vhodne glosoval šéf telekomu Miroslav Majoroš, „upratať dom“.

Nová štruktúra, ktorej súčasťou je i štíhlejší personálny aparát, už stihla predviesť niekoľko ukážok konvergovaných fixno-mobilných ponúk. I keď reakcia trhu napríklad na štartovací balíček mobilného internetu bezplatne pridaného k objednávke na služby satelitnej TV je zatiaľ otázna.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa