Udalosťou roka v telekomunikačnom sektore bola bezpochyby integrácia T-Mobilu do Slovak Telekomu. Hoci išlo vlastne len o formálne spojenie dcérskej firmy s materskou, ktorej zmyslom bolo, ako to vhodne glosoval šéf telekomu Miroslav Majoroš, „upratať dom“.
Nová štruktúra, ktorej súčasťou je i štíhlejší personálny aparát, už stihla predviesť niekoľko ukážok konvergovaných fixno-mobilných ponúk. I keď reakcia trhu napríklad na štartovací balíček mobilného internetu bezplatne pridaného k objednávke na služby satelitnej TV je zatiaľ otázna.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?