HOLANDSKO Holandská poisťovňa ING prejde rebrandingom. Budúci rok s plánovaným vstupom na burzu sa premenujú európske poisťovacie časti (európska ING Investment Management a holandská Nationale-Nederlanden) na NN. Firma nový názov použije na slovenskom trhu v spojení aj s lokálnou časťou názvu, napríklad NN Životná poisťovňa. Nový názov NN má odkazovať na 170-ročnú tradíciu holandského poisťovníctva a zároveň spĺňať požiadavky modernej a medzinárodnej značky. Poisťovňa tvrdí, že výber názvu podliehal tvrdej analýze, pri ktorej spoločnosť oslovila klientov, obchodných partnerov a zamestnancov. Pri výbere sa skúmalo 300 rôznych verzií v 19 jazykoch a 23 dialektoch. Proces rebrandingu bude pozvoľný a odštartuje vo chvíli, keď ING vstúpi na burzu. Dovtedy budú spomínané spoločnosti fungovať pod svojimi súčasnými značkami. Rebrandingom sa má ukončiť reštrukturalizácia spoločnosti, v rámci ktorého na Slovensku skončila aj ING Bank pre retailových klientov.
Agentúra Fitch znížila výhľad úverového ratingu Rakúska na negatívny
Medzinárodná ratingová agentúra Fitch znížila výhľad Rakúska zo stabilného na negatívny, čo zdôrazňuje obavy z politickej neistoty a ekonomických výziev krajiny