HOLANDSKO Holandská poisťovňa ING prejde rebrandingom. Budúci rok s plánovaným vstupom na burzu sa premenujú európske poisťovacie časti (európska ING Investment Management a holandská Nationale-Nederlanden) na NN. Firma nový názov použije na slovenskom trhu v spojení aj s lokálnou časťou názvu, napríklad NN Životná poisťovňa. Nový názov NN má odkazovať na 170-ročnú tradíciu holandského poisťovníctva a zároveň spĺňať požiadavky modernej a medzinárodnej značky. Poisťovňa tvrdí, že výber názvu podliehal tvrdej analýze, pri ktorej spoločnosť oslovila klientov, obchodných partnerov a zamestnancov. Pri výbere sa skúmalo 300 rôznych verzií v 19 jazykoch a 23 dialektoch. Proces rebrandingu bude pozvoľný a odštartuje vo chvíli, keď ING vstúpi na burzu. Dovtedy budú spomínané spoločnosti fungovať pod svojimi súčasnými značkami. Rebrandingom sa má ukončiť reštrukturalizácia spoločnosti, v rámci ktorého na Slovensku skončila aj ING Bank pre retailových klientov.