Možno do roka až dvoch by si ľudia na Slovensku mohli poistiť auto, domácnosť či zvieracích miláčikov výlučne cez internet, mobil či popri nákupe v supermarkete. Viaceré poisťovne na takýto predaj už sú technicky pripravené, niektoré ho aj čiastočne ponúkajú. No do alternatívnych predajov nejdú naplno. Ide skôr o prípravu na budúce časy. V súčasnosti je záujem spotrebiteľov o takýto spôsob uzatvárania poistiek stále veľmi nízky.

„Podiel nových poistiek uzatvorených online predstavuje za celé Slovensko menej ako percento z ročnej produkcie poisťovní,“ zhŕňa situáciu na trhu Miroslav Pacher, člen predstavenstva Allianz – Slovenskej poisťovne. Pod pojem online sa všeobecne zahŕňa predaj cez internet a call centrá.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa