Hoci najväčší slovenský open-air festival Pohoda sa uskutočnil už dávnejšie, niektoré jeho aktivity doznievajú až teraz. Jednou z nich bol napríklad fakt, že 15 autobusov z viacerých slovenských miest prepravilo na Pohodu a späť 628 ľudí, ktorí za jeden spiatočný lístok zaplatili len symbolických 5 eur. Tržby si však Pohoda nenecháva. Autobusovú dopravu totiž podporil Slovnaft, a tak teraz použili peniaze za lístky na dobrú vec. Výťažok z cestovného vo výške 2 496,16 eura odovzdal formou symbolického šeku Anton Molnár, hovorca a riaditeľ podnikovej komunikácie Slovnaftu (vpravo) za účasti organizátora festivalu Michala Kaščáka (vľavo) občianskemu združeniu Spoločnosť priateľov detí z detských domovov Úsmev ako dar. Prevzali ho Tomáš Cehlár, manažér pre marketing a PR združenia, a Adriana Sisíková, koordinátorka promoaktivít.