Koronakríza zmenila návyky a preferencie ľudí a vo veľkej miere aj zamestnávateľov. Nebývalé množstvo firiem a úradov zamestnancom umožnilo, odporučilo alebo dokonca prikázalo pracovať z domu. Kým ešte vlani využívalo podľa Eurostatu home office pravidelne iba 3,6 percenta Slovákov, tento rok v apríli to bolo podľa prieskumu agentúry Go4insight až 35 percent ľudí v produktívnom veku.
Prirodzene, počas karanténnych opatrení narástli aj iné digitálne aktivity. Takmer tretina obyvateľov Slovenska zintenzívnila komunikáciu cez videohovory a vyše desatiny začalo videokonferencie využívať prvýkrát v živote. Občania začali viac aj digitálne nakupovať a „bankovať“.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?