Podnikateľský plán je ako cestná mapa a plánovací proces je čítaním v tejto mape. Začína sa to rozhodnutím, zistením, kde sme, zvolením si miesta, kam chceme ísť, a následne môžeme začať plánovať cestu na zvolené miesto. Rovnako tak si môžeme zvoliť aj prostriedky, ktorými sa tam dostaneme. Je jasné, že budú existovať rôzne trasy – niektoré budú síce dlhšie, pomalšie, ale menej riskantné, iné budú kratšie, rýchlejšie, rizikovejšie. A na niektorých môžeme havarovať a do cieľa sa vôbec nedostaneme. Rôzne budú aj prostriedky na dosiahnutie cieľa, záleží len na našich možnostiach, či pôjdeme pešo alebo na supermodernom a drahom automobile.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa