Široká paleta, ale aj odmietanie zažitých noriem sú spoločné znaky jeho podnikateľských aktivít. Žiadna z nich zatiaľ nie je miliónovým úspechom, no všetky prinášajú profit. Hlavný je pocit slobody robiť, čo ho baví, a množstvo získaných kontaktov. Za posledných osem rokov stihol byť redaktor, majiteľ e-shopu, manažér reklamných aktivít Red Bullu, hudobník, zakladateľ módnej značky, majiteľ reštaurácie i konzultant. A stále je pri plnom fyzickom aj duševnom zdraví.

Red Bull mu dal krídla

Ako teenager sa točil okolo skateboardingovej a snowboardingovej scény v Liptove. V šestnástich sa stal redaktorom magazínu Boardlife, vtedy prvého média na Slovensku zameraného na tieto športy. Počas strednej školy si jeden rok „odkrútil“ v Spojených štátoch, čo tiež ovplyvnilo jeho vnímanie obchodu a kultúry. Priniesol si odtiaľ nápad na otvorenie prvého slovenského e-shopu so skateboardmi, snowboardmi, oblečením a doplnkami. Neostalo len pri plánoch a v roku 2004 začal so známym predávať. Po troch rokoch však došlo ku konfliktom a obchod zanikol. Trochu to ľutuje. Český konkurent vznikol len pol roka pred nimi a teraz je lídrom trhu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa