Postup v podnikaní je spravidla rovnaký. Podnikavý človek zbadá na trhu príležitosť a začne podnikať buď sám, alebo s nejakými spolupracovníkmi. Ak sa príležitosti chopia, firma rastie. Naberá ľudí a jej riadenie je čoraz zložitejšie. Niektorí pomáhajú firmu rozvíjať, iní sa len vezú, ba poniektorí vyslovene škodia. Prichádzajú problémy, ktorým treba čeliť.
Pozoruhodná kniha širokého autorského kolektívu prináša čitateľovi súhrn základných poznatkov z oblasti podnikania. Oboznamuje so založením firmy, dokumentuje, ako zostaviť zakladateľský rozpočet, akú štruktúru má mať podnikateľský plán, na ktoré organizácie sa môže začínajúci podnikateľ obrátiť o radu či inú formu pomoci. Obsahuje tiež najdôležitejšie teoretické poznatky z oblasti manažmentu, marketingu, riadenia ľudských zdrojov a finančného riadenia, bez ktorých sa nijaký podnikateľ nezaobíde. Autori tiež poukazujú na to, ako sa postupne mení úloha zakladateľa firmy počas jej rastu a aké rozdielne problémy riešia malí podnikatelia, stredné a veľké firmy. Súčasne poukazujú na to, čo v podnikaní platí pre všetky firmy – bez ohľadu na veľkosť. Niektoré kapitoly sú venované špeciálne podnikaniu na Slovensku.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?