Pre dlhoročného šéfa Kooperativy Juraja Lelkesa je porovnávanie trhového podielu s jednotkou na trhu a doťahovanie sa na ňu už roky akousi mantrou. Pre agresívnu snahu dostať sa hore nepatrí Kooperativa v sektore práve medzi obľúbencov. Výrazný rast trhového podielu jej štyrikrát vyniesol ocenenie TREND Poisťovňa roka. Jej hegemóniu zastavili až horšie výsledky počas krízy. Vlani sa konečne skupine Vienna Insurance Group, ktorú na Slovensku okrem Kooperativy dopĺňajú ďalšie dve menšie poisťovne, podarilo dosiahnuť najväčší podiel na trhu. No v ziskovosti biznisu stále zaostáva. Šéf Kooperativy avizuje, že akcionár chce aj v tomto parametri vidieť posun smerom k číslam najväčšieho konkurenta.

Načo ten prím trhového podielu, keď sa neprejavuje v ziskovosti?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa