Tridsaťtri mesiacov sa vedenie Železníc SR (ŽSR) úporne snažilo zbaviť najnižšej cenovej ponuky v tendri na eurofondmi financovanú rekonštrukciu koľají. Dielo sa napokon podarilo a štátny obstarávateľ našiel spôsob, ako zaplatiť o 44 miliónov eur viac. A generálny riaditeľ železníc Štefan Hlinka podpísal kontrakt so Združením pod Brezinou (ZPB), ktoré vedie firma stojaca nebezpečne blízko bankrotu. Za 245 miliónov eur bez DPH sa podujali zrekonštruovať dvanásť kilometrov železničnej trate a postaviť železničný most cez Váh v Trenčíne.
Skazila im to Skanska
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?