V porovnaní so sesterskými modelmi Citroën Berlingo či Opel Combo sa e-Rifter môže pochváliť najkrajšie prepracovaným interiérom. Najmä v testovanej výbave GT mu vďaka medeným doplnkom či štýlovým a komfortným sedadlám nechýbal šmrnc.

Peugeot aj ľahkému úžitkovému vozidlu doprial i-Cockpit, špeciálne spracovanie palubovky s virtuálnym prístrojovým štítom, na ktorý sa pozeráte ponad športovo tvarovaný volant. Tento koncept nepatrí medzi moje obľúbené, no v ľahkom úžitkovom vozidle mi vyhovoval. Človek sedí vzpriamene, prístrojovku má v zornom uhle a aj vďaka malému volantu pôsobí jazda s priestranným modelom ako s vozidlom o triedu menším.

Nadštandardný interiér

Za týždeň som s e-Rifterom najazdil 1 106 kilometrov a počas nich som si nevedel vynachváliť predovšetkým špičkovú ponuku odkladacích priestorov a možností konektivity. Zrkadlenie Android Auto funguje bez problémov, má rýchlu reakciu a pracuje stabilne. Teplotu klimatizácie si regulujete intuitívnymi fyzickými tlačidlami, rovnako hlasitosť.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa