Priateľov si na Facebooku hľadá viac ako miliarda ľudí, krátke správy na Twitteri aspoň raz mesačne číta či píše dvesto miliónov používateľov a na LinkedIn sa profesijne ukazuje dvesto miliónov ľudí. Návštevníci, ktorí sa zaplietli do sociálnych sietí, na nich trávia čoraz viac času. To láka. Speňažiť tento potenciál a zmeniť ho na „sociálny obchod“ (social commerce) skúšajú mnohé firmy. Množia sa možnosti, ako využiť priateľov sociálnych sietí na podporu predaja produktov. Kde je obchod, tam treba i platiť. A urobiť to pre kupujúceho čo najmenej bolestné.
Tweetni si novú konzolu
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?