Pivovary Topvar, patriace do koncernu SABMiller, od začiatku mája používajú vo všetkých typoch marketingovej komunikácie odporúčanie o rozumnej konzumácii alkoholických nápojov. V reklamných materiáloch a spotoch radí: „Pite s rozumom, od 18 rokov.“ Posolstvo zaberá približne desať percent plochy tlačených materiálov, ako sú bilbordy, letáky či podpivníky, respektíve desatinu vysielacieho času spotov v televízii a rádiu. Pivovar o svojich aktivitách informoval začiatkom týždňa na tlačovej konferencii, kde spolu s Radou pre reklamu zdôrazňoval potrebu samoregulácie pred štátnymi zásahmi. Slovenskí zákonodarcovia sú pritom k pivu zväčša ústretoví – návrhy na obmedzenie reklamy na alkohol sa týkajú iba tvrdého alkoholu, pivo, ako „ľudový nápoj“, obchádzajú. (tc)
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?