Mobilná komunikácia je už naozaj komodita. Vstup spoločnosti Nay a jej značky Naymobile na trh Orangeu, T-Mobilu a O2 to potvrdzuje. Neznamená to, samozrejme, že ich rivalom sa môže stať hocikto. Ale netreba na to veľký balík peňazí. Čo treba, je ponúknuť do spolupráce s niektorým z nich niečo, čo zaujme. A najväčší slovenský predajca spotrebnej elektroniky má čo ponúknuť. Okrem toho, mal aj tak trochu šťastie: jeho rozvojové plány sa vhodne skrížili so snahou tretieho operátora o vyšší trhový podiel.


Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa