Ak niekam rozhodne patrí krízový manažér, tak do Slovenskej televízie. Verejnoprávna inštitúcia je od nepamäti špecialistka na dlhy, čudné zmluvy, predražené projekty a nákupy. Ak ju vystihuje nejaká metafora, tak človek s natiahnutou rukou pýtajúci peniaze. Nové logo inštitúcie s čudným názvom Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) pri natočení o 45 stupňov dokonca presne tak pôsobí. Peter Ondro chce dokázať, že aj v takejto ustanovizni sa to dá ináč.

Kedy je výpoveď umenie

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa