V roku 2007 P. Dendris založil online reklamnú agentúru Tarantula.sk. Pre klientov manažoval kampane cez googlovskú službu Adwords, ktorá vo výsledkoch vyhľadávania podľa zadaných kľúčových slov zobrazuje reklamné odkazy. Firmy platia za to, že na ne používatelia klikajú (preto sa to volá pay-per-click).

Pri práci pre e-shopy začal tím Tarantuly hľadať spôsob, ako efektívne spravovať kampane pre každú položku v katalógu. Nie je to maličkosť, napríklad v e-shope s knihami ide o stovky až tisícky položiek. Projekt, ktorý dostal pracovný názov Veľryba, mal zefektívniť zobrazovanie reklamy vo výsledkoch vyhľadávania podľa úspešnosti hľadaných výrazov a následných nákupov.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa