Jednou z hlavných príčin krátkej životnosti firiem od prelomu milénia je aj pokračujúce narúšanie biznisu digitalizáciou. Čiže nástupom nových obchodných modelov, v ktorých hrajú hlavnú rolu digitálne technológie.

Zaujímavé je, že dravcami v digitálnom svete sa v ostatných rokoch stávajú aj netechnologické spoločnosti z odvetví, od ktorých by to málokto čakal. Napríklad z obchodu či z poľnohospodárstva. Čo majú spoločné? Nerozmýšľajú iba o tom, ako využiť technológie na transformáciu samých seba do viac či menej digitálnej podoby. Uvažujú, ako digitálnymi technológiami obsadiť nové trhy, zmeniť konkurenčné prostredie alebo úplne predefinovať vlastné trhové postavenie. Najnovšia štúdia Technology Vision 2015 firmy Accenture ukazuje päť spôsobov, ako na to.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa